wtorek, 14 lutego 2017

Felek i przyjaciele - nowe cele, szlif oraz metamorfoza :)

Dzień dobry !

   Powracam po długim czasie w blogowe strony by co nieco napisać. Dni szybko mijają i już za 23 dni będę wracać na urlop do Polski.
Spędzamy dużo czasu w pracy, ale jednak jest czas na szycie. Niektórzy z Was słusznie zauważyli, że filcusiom służy mój wyjazd. Owszem, ciągle szlifuję szycie ręczne i próbuję nowych wzorów. Zaczynałam szycie breloczków od potworków a teraz jestem tak daleko.

  Chciałabym też aby ktoś mnie zauważył i aby cieszył się moimi filcusiami. Mam takie małe marzenie by gdzieś zaistnieć - a marzenia podobno się spełniają ;)
  Obecnie mamy czas bez tv, bo dekoder nam odnowił posługi i oglądamy filmy - ja zaczęłam od "Sagi Zmierzch" - coś mnie naszło, a później poprawiłam filmem "Trzy metry nad niebem", więc miałam zrycie bani w kilka dni :)
Podczas oglądania uszyłam pudla dla pani Izy - którego wygrała w czwartkowej zgadywance ❤





 Będąc na urlopie w Polsce też nie będę próżnować - mam wiele planów :)
Razem z Pawłem zamierzamy zrobić remont naszego salonu ;)
Odmalować ściany, pomalować meble więc pracy czeka - ale ja bardzo to lubię. Nie umiem usiedzieć w miejscu. A nasz pokój potrzebuje odmiany, wszystko tam kojarzy mi się z złym czasem, ciężkim czasem. Kiedy człowiek dojrzewa do pewnych decyzji znaczy, że coś zmienia w swoim życiu.
Oczywiście zrobię zdjęcia przed zmianą i po zmianie.
W głowie masa pomysłów - chce zrobić też metamorfozę krzeseł. Pomalować i zmienić obicie. Uwielbiam się bawić w takie rzeczy. Ale chyba mam do tego jakiś talent - zawsze od małego miałam zapał do majsterkowania. :)
A na wynajmowanym mieszkaniu pomalowałam wszystkie ściany sama.
Werwa i chęci są - aż się nie mogę doczekać !
  Wiem, powinnam odpoczywać, ale dla jednych leżenie jest odpoczynkiem a ja kocham coś robić, tworzyć.
Firankę, zasłonki i poszewki na poduszki zamówiłam sobie u pewnej przemiłej pani. Efekty pokaże i opiszę na blogu :)
Sama nie podejmowałam się szycia, bo po prostu chcę wykorzystać ten czas na inne sprawy szyciowe a trochę tego jest.
Chce uszyć sobie bukiet tulipanów, aby prezentował się na stole. Zapewne czeka mnie jeszcze wiele pomysłów, tylko muszę zobaczyć to oczami wyobraźni ;)
Wszystko będę opisywać tu na blogu krok po kroku jak zrobić jeśli chodzi o meble i inne przedmioty ;) może komuś się przyda.


  Tymczasem chciałam się pochwalić, że lisek dotarł do ponad 16 tysięcy odbiorców na Facebooku :) bardzo Wam dziękuję ❤❤

Pamiętacie Felka ? Oto On ;)



                   

   Pozytywne wrażenie zrobiła na Was także chmurka, którą wykonałam dla Pani Agnieszki - także jako nagroda w zgadywance. Chmurka z imieniem powędruje do Emilki.





  Dzielnie działam z kolejnymi zamówieniami oraz nagrodami - proszę zatem o cierpliwość, bo wszystko potrzebuje czasu :) 
Myślę, że do wyjazdu uda mi się wszystko skończyć. 

  Chciałabym także podziękować wszystkim oraz każdemu z osobna za odwiedziny na blogu a także na mojej stronie na Facebooku - Mnisiowo ma coraz większą rzeszę fanów - naprawdę nie wiem jak mam Wam dziękować. Daje mi to ogromną siłę i motywację do działania, kiedy jest ciężko i źle - a czasem bywa i tak - wiem wtedy, że po coś się to dzieje. Myślałam, że będzie ciężko pogodzić pracę oraz pasję jaką jest szycie - jednak dobra organizacja to podstawa :) 
Niebawem wracam do Polski, na trochę - a później znowu wyjazd - więc jeśli chcecie coś zamówić - proszę dajcie wcześniej znać :) 


 Do "usłyszenia" - i zapraszam Was do Mnisiowa - co drugi czwartek są zgadywanki, wiele się dzieje i jest też rodzinna i miła atmosfera :) 




Ciao :*


                                                                       

6 komentarzy:

  1. Ja chętnie tulipanki zobacze w twoim wykonaniu. Coraz bardziej mnie kusi aby zamówić takie uszyte są idealne przy moim małym skarbku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na relację z metamorfozy wnętrz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam rodzinną atmosferę . Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie. Jestem w podróży i ciężko się mi pisze bo autobus podskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogs are the best, most useful way to save.
    I can share ideas of the future because this is exactly what I am looking for,
    wordpress
    blogspot
    youtube
    បាការ៉ាត់

    OdpowiedzUsuń
  6. Pg Slot เว็บตรง แตกไว สล็อตน่าเล่น มีเกม สล็อต เว็บไซต์ตรง แจกเครดิตฟรี ให้เลือกเล่นล้นหลามมากมายแบบอย่าง เสมือนเลียนแบบแหล่งคาสิโนจากสถานที่จริงๆมาไว้บนโทรศัพท์เคลื่อนที่

    OdpowiedzUsuń