czwartek, 12 stycznia 2017

Rękodzielnicza grupa i ja :)

Dzień dobry Kochani!


  Dziś będzie trochę w temacie informacyjnym. Ostatnio dołączyłam do pewnej grupy rękodzielniczej, na której każda każdej pomaga, nie ma zazdrości czy zawiści. Każdy jest miły i chętny do pomocy :)
Na grupie co poniedziałek i czwartek odbywa się networking o godzinie 20:30 - w skrócie polega on na tym, że dodajemy swój link do strony pod odpowiednim postem i od godziny 20:30 do 24:00 odwiedzamy każdą dodaną stronę pod postem, zostawiamy komentarz i polubienie. Dzięki temu zasięg postów na stronie wzrasta i widzi nas więcej osób.
Na grupie jest wiele zdolnych babeczek i należą tam osoby zajmujące się wszystkim, nie tylko szyciem :)

  Poprosiłam administratorkę Beatę, aby sprawdziła moją stronę, ponieważ zna się na tym - i może dać kilka cennych rad. Uff, na szczęście z moja stroną wszystko w porządku :) jednak - dowiedziałam się, że za dużo publikuję, zbyt często i Facebook może blokować moje posty.
Dlatego postanowiłam, że na stronie będzie troszkę lżej i mniej postów. Za dużo pracy włożyłam w stronę, aby teraz to wszystko zaprzepaścić.
Dlatego trochę ode mnie odpoczniecie. Także mój znakomity program Sotrender podpowiedział, aby publikować trochę mniej.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z opinii Beaty - za co jej dziękuję, bo dodała mi skrzydeł.

  Kolejny temat to zgadywanki - jak wiecie ostatnio pojawiały się bardzo często - to także się zmieni.
Od dziś będą pojawiały się co drugi czwartek o godzinie 15:00 - także najbliższa zgadywanka odbędzie się 26.01 :)
Dodałam także zasady :
- udostępnienie zdjęcia zgadywanki
- nie edytujemy komentarzy
- nie ma podpowiedzi (jednak to ruchomy termin :) )
Pewnie zapytacie - po co wprowadziłam zasady ?
Zasady są także po to, aby zwiększyć zasięg i dotrzeć do jak największej ilości osób. Dla Was to fajna zabawa a dla mnie forma reklamy.
Osoby które dodają komentarze, powinny udostępnić zdjęcie zgadywanki. W przypadku kiedy odgadną a nie udostępnią postu - nagroda przepada i przechodzi na kolejną osobę, która spełniła warunki :)
Mam nadzieję, że to jest jasne dla Was i że w miarę to napisałam.

 Posty na stronie będą pojawiać się o różnych porach, aby zobaczyć jakie będzie zainteresowanie o jakich godzinach. Myślę, że będziecie mnie odwiedzać, jednak będzie mnie mniej.  

W najbliższym czasie będę realizować Wasze breloczki z zgadywanek a także kilka zamówień.

Zostawiam Was z ostatnimi zdjęciami.




















Mua :*


2 komentarze:

  1. Grupa to oczywiście super sprawa ale że będzie Cię mniej na stronie to bardzo źle. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń