sobota, 16 lipca 2016

Kocia podkładka... - prawdziwa ze mnie kociara !



Dobry wieczór !


  Dzisiejszy dzień spędzony na sprzątaniu, gotowaniu i zabawie.
Jednak udało mi się stworzyć coś nowego, a mianowicie podkładkę pod kubek.
Myślę, że bardzo fajny pomysł na prezent dla osób które kochają koty :)


  Przeszukując internet szukam na zagranicznych stronach inspiracji - wpadłam na świetny projekt wraz z tutorialem na rosyjskiej stronie i postanowiłam trochę zmodyfikować - kolor, wzór oczu i nosa, by nie był identyczny jak w przepisie :)
Zainspirowałam się pracą Kateriny - możecie zobaczyć tutaj.


  Bardzo lubię połączenie szarości z różem, tak samo jak połączenie szarości z miętą.
Tak powstał kotek psotek - podkładka pod kubek. W środku wyłożona tekturka, aby podkładka była bardziej stabilna. Całość wykonana z miękkiego filcu akrylowego. Bezpieczne oczka i nosek.

Kotek rusza głową dzięki czemu można oprzeć jego łepek o kubek.
Wymiary :
- długość (od karku po ogon 15 cm) - 11 cm część użytkowa na kubek
- szerokość 11 cm
- wielkość głowy kotka 6 cm na 7 cm.

  W planach mam jeszcze inne zwierzątka, ale to niebawem.
Nie wiem jak później będzie z czasem, od od nowego miesiąca zaczynam pracę, więc zostają mi popołudnia i weekendy na szycie - zobaczymy jak to się da pogodzić :)
Na razie nie przyjmuję dużych zleceń, muszę uporać się z tym co obecnie mam.

Jestem na etapie szycia sukienek i kurteczek dla "czteropaku", którego mam nadzieję niebawem skończę :)

Kocia podkładka :)

Są tu jacyś miłośnicy kotów ?


Dobrej nocki :* <3 Dziękuję za wielkie serca ! 




Moje Kocie Szczęście <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz